در سفرِ آن سو ها

Away from the world

در سفرِ آن سو ها

Away from the world

از وقتی که یادمه می‌نوشتم ٬ همیشه عاشق نوشتن بودم و هستم . یجوری با نوشتن احساس آرامش میکنم . مینویسم تا ابد تو هم بنویس
به قول بانو مهستی :
بیا بنویسیم روی خاک،
رو درخت،
رو پر پرنده، رو ابرا
بیا بنویسیم روی آب،
روی برگ،
روی دفتر موج، رو دریا

بایگانی

آیا کسی هست که عاشق گرما باشد ؟

چهارشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۴۱ ب.ظ

همیشه از گرما متنفر بودم و هستم ! انگار که من برای گرما متولد نشدم ! البته فکر میکنم کمتر کسی وجود داشته باشه که عاشق گرما باشه . واقعا کسی هست که دیوونه وار عاشق گرمی هوا باشه و باهاش عشق کنه ؟ من که فکر نمیکنم ! 

من دیوونه وار عاشق هوای سردم ! اینکه میگم دیوونه وار یعنی ترجیح میدم زیر برف و بارون و بهمن و تگرگ باشم و بمیرم تا گرما و آفتاب و ... 

مسئله گرما فقط دمای هوا نیست بلکه برای غذا ها هم هست! مثلا ترجیح میدم یه غذای مونده ی سرد داخل یخچال رو بخورم تا برم روی گاز و گرمش کنم ! (البته اگه تنبلی رو چشم پوشی کنیم^^ )

الان هم دقیقا اوجِ گرما هست و دارم آب میشم زیر این حجم از گرما !

حتی به این فکر میکنم که شاید روزی که عصبی بودم و نتونستم خودمو کنترل کنم بخاطر گرمی هوا دست به خودکشی بزنم !

وی بسیار از گرما بدش میاید و متنفر است 

کاش مثل حیوونا که خواب زمستونی داشتن٬منم خواب تابستونی داشتم ! وقتی هوا گرم میشد به خواب میرفتم و وقتی بیدار میشدم که هوا خنک و ملایم باشه 

امان از گرما 

امان از گرما 

امان ...

۹۸/۰۳/۲۲
مسافر غریب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی